Storytelling a pozitivní narativy: Na čem stojí fungující kampaň

Storytelling a pozitivní narativy v komunikaci

Kurzy / Online workshopy

Popis kurzu

Série čtyř online workshopů pro píáristy, kampaňáře, zástupce neziskových organizací i novináře. Setkáváte se při svojí práci s dezinformacemi a propagandou? V rámci těchto workshopů jste mohli objevit, jak fungují, a zjistit, jak jim čelit pomocí alternativních, counter- a pozitivních narativů. Naučili jste se na základě těchto poznatků vytvořit silnou a úspěšnou komunikační kampaň. Během čtyř praktických a nabitých webinářů jste se mohli dozvědět, jak fungují příběhy, jaké jsou jejich stavební kameny a jak je využít proti dezinformacím. Vedle toho také jste poznali možnosti pozitivních narativů a toho, jak je efektivně využít v komunikaci, tak, abyste vynikli v moři digitálního chaosu.

Klíčová slova: Storytelling, pozitivní narativy, alternativní a counter narativy, kampaně, komunikace, dezinformace

ohlasy účastníků

Děkuji za možnost účasti v kurzu Storytelling a pozitivní narativy. Byl pro mě velmi inspirující a pomohl mi zorientovat se v této problematice. Uvědomila jsem si různé souvislosti, které využiji při vytváření sdělení pro cílovou skupinu. Vzhledem k časovému rozsahu je to spíše ochutnávka. Ale i tak byl kurz pro mě přínosný.

Radka Štěpanskovská, RC Studánka

Kurz bych doporučila všem, kteří se chtějí naučit, jak sestavit příběh tak, aby čtenáře zaujal a splnil svůj účel. Velmi přínosné je sdílení a diskuze s ostatními účastníky kurzu. Určitě je důležité jít na kurz už s určitou představou o tom, jak by měla vaše výsledná kampaň vypadat a postupně vaši ideu zdokonalovat na základě nově nabitých vědomostí z kurzu. 
 
Aneta Šebková, Život 90

 

Vaše lektorka

Lucie Nemešová

Lucie Nemešová

Vystudovala politologii na FFUK v Praze. Zabývá se pozitivní­mi narativy, podporuje komunikační ­kampaně o sociálních tématech, jako jsou chudoba a sociální vyloučení, dluhy a exekuce, sociální práce a inkluze. Založila a vede komunikační agenturu Storyhunters, která se zaměřuje na komunikaci neziskových organizací.